Proč mě rozčiluje Tomáš Klus

22. listopadu 2012 v 15:35 | HankaWilde |  Publicistika aneb, co mě zase zvedlo ze židle (BEZ CENZURY!!!)
UPOZORNĚNÍ - NÁSLEDUJÍCÍ TEXT SE NELIBĚ VYJADŘUJE O JISTÉM INTERPRETOVI, NICMÉNĚ NENÍ ÚČELEM NIKOHO POŠPINIT, JDE JEN O VENTILOVÁNÍ SUBJEKTIVNÍHO NÁZORU
(A TI CO JIM VADÍ NÁSLEDUJÍCÍ ŘÁDKY, NECHŤ SI JEŠTĚ JEDNOU PŘEČTOU UPOZORNĚNÍ VÝŠE)


Tomáše Kluse nemusím snad nikomu představovat. Přece jen, je to pro spoustu dívek a žen nová sexy ikona a pokud nevíte jak vypadá, fotku máte v tomto článku. Co slyším od lidí kolem sebe, Klus se prostě líbí, ať už díky zpěvu či vzhledu. Někdy mám pocit, že jsem snad jediná, kdo mu nepřišel na chuť. Samozřejmě každá averze by měla být oprávněná a já se v následujících řádcích pokusím objáhit si svoji osobní Klusoaverzi.

Všeobecně nemám ráda nic, kolem čeho je extra povyk - tím pádem ani Kluse. Nechápu, jak ho někdo může nazývat géniem! Za co? V čem je tak dokonalej? Jestli je to díky jeho přiblblý odrhovačce ''Pánubohudooken'', tak já jsem asi z Marsu. Proč obdivujete člověka, který v jednom textu možná plive na naši politiku, ale nejen na ni. Poslechněte si to pořádně, tam se mimo jiné plive i náš český stát jako takový. A kecy jako ''ano realita'' nebo ''jo, v tomto státě byl vždycky bordel'' jsou k pláči - copak jste zapomněli na to, jak naše republika bojovala za svoji samostanost? Pardon, vy si na to nemůžete pamatovat, když většina z vás, co naší politice tak báječně spolu s Klusem rozumí, je narozená až pár let po revoluci.

Teď možná působím jako někdo, kdo slyšel jednu písničku a hned ho zatratil. Ať už to tak je nebo ne, věřte, že důvod, proč mně Klus vadí, vychází z něčeho trošku jiného. Četla jsem s ním nějaký rozhovor, kde se vyjádřil, že se cítí být novým Krylem. Nezlobte (nebo i zlobte) se na mě, ale Kryl žil v trošku jiné době a za svoje názory si docela musel i něco vytrpět, kdežto dneska je svoboda slova a záplava sprostých slov či protipolitických keců není na veřejnosti ničím zvláštním ani výjimečným. Co to bude příště? Kvákající žabák o sobě řekne, že je druhý Elton John? Po tomto výroku si stojím za tím, že Klus nemá soudnost, protože se snažil srovnat nesrovnatelné...

Ale znáte to, co člověk, to názor.
 

26 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Máš rád/a Tomáše Kluse?

Ano 76.7% (201)
Ne 23.3% (61)

Komentáře

1 Daz Daz | E-mail | 21. listopadu 2012 v 15:45 | Reagovat

To není Petr Kotvald? To je, ale vážně škoda, že ten hulibrk není i tady na tvým blogu.

2 Daz Daz | E-mail | 21. listopadu 2012 v 15:48 | Reagovat

Zde jeho další hit:
http://www.youtube.com/watch?v=nmMMDDDFsBw

3 Raz Raz | 21. listopadu 2012 v 17:30 | Reagovat

Chtěla jsem se zeptat a ty jsi bojovala za samostatnost??? Klus se mi líbí, osobně myslím, že jsou mnohonásobně horší interpreti....

4 Daz Daz | 21. listopadu 2012 v 18:24 | Reagovat

Ano třeba za samostatnost bojoval třeba Petr Gottwald...jmenuj interprety, kteří jsou horší než Klus máš na to dvě minuty...

5 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 14:14 | Reagovat

[1]: Ne, ale zmínku o Kotvaldovi nalezneš zde http://hankawilde.blog.cz/1209/chces-bejt-slavnej-sokuj-o-sokujicich-pisnich-a-videoklipech :-D

6 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 14:16 | Reagovat

[3]: Ne, nebojovala, nicméně taky jsem nenapsala, že Klus je nejhorší, jen jsem uvedla svůj názor na něj a důvody, proč ho nemám ráda ???

7 Ještěrky Ještěrky | 22. listopadu 2012 v 14:39 | Reagovat

To, že se cítí být Krylem nikdy nikde neřekl. Naopak vždy redaktory opravuje a rozčiluje se nad tím. Takže soudíš jen z jediné písně a pliveš po někom koho neznáš. To je, dle mého, horší, než držet mlčení... ;)

8 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 15:11 | Reagovat

[7]: Neber to nijak zle, on mně celkově autorsky nesedí a všude kolem mě je tak nějak ''překlusováno'', a když on může ve svojí písni brblat nad tím, jak hrozně se mu tady žije, tak já na něho můžu ve svém článku nadávat...

9 Terez :) Terez :) | 22. listopadu 2012 v 15:18 | Reagovat

Fajn, každýho názor, já mám Toma osobně mooc ráda už je proto jak se vyjadřuje a má to v hlavě srovnané. Máš na něj názor negativní, oká. ale človek, který ho nemá rád, ho nemusí urážet..;))

10 Klára Klára | 22. listopadu 2012 v 15:20 | Reagovat

Tomáš o sobě nikdy neřekl, že chce být jak  Kryl, pouze ho obdivuje a to je snad jeho věc, kdo se mu líbí. A když se ti on nelíbí, tak si to nech pro sebe a neurážej ho, když ho ani osobně neznáš. Plno lidí mu pouze závidí jeho slávu a přál by si být na jeho místě...Tenhle tvůj komentář je opravdu hodně stupidní... :-? Měla by ses vzpamatovat a svůj názor na něho nešířit na netu!! :-(

11 nějak se jmenuju nějak se jmenuju | 22. listopadu 2012 v 15:20 | Reagovat

Vím že je to tvůj názor ale proč to sem píšeš?! Klus je skvělej zpěvák a jinej se mu nevyrovná!!! ← to je zas můj názor abychom si rozumněli ...
a Pánubohu do oken není žádná vodrhovačka, páč vše co tam zpívá je pravda...
A novým Krylem se rozhodně necítí...!!! Protože nemá rád když ho někdo srovnává... Klus není druhý Kryl ani druhý Nohavica, je to první Tomáš Klus a tak to už je ...!

12 taradorizp taradorizp | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 15:21 | Reagovat

Je fakt, že on opravdu se vždycky rozčiloval, když ho někdo nazval novým Krylem, nebo Nohavicou.

Já mám Tomáše ráda, poslouchám ho už od doby, kdy na jeho koncerty chodilo 15 lidí a nějak víc se o něm nevědělo.

Ten povyk kolem něj mě také štve, už delší dobu jsem se s ním neviděla, ale přijde mi, že se hodně změnil. Ovšem to může být jen má domněnka, třeba se pletu. :-)

Ale tvůj názor ti neberu, sama mám občas averzi vůči hodně oblíbeným věcem. :-)

13 Jana Jana | 22. listopadu 2012 v 15:22 | Reagovat

:-D ja nenavidim lidi, pardon to je moc ostre, mam averzi na lidi, kteří si přečtou bulvár a co tam je psané je pravda... Jde videt, ze jste odchovana komunismem, moje babicka, kdyby psali, ze jsou zaby modre, tak by to byla pravda... Klus nenavidi, kdyz ho nekdo srovnava s Krylem. Vi, ze je to nesrovnatelne... Vas nazor by jste si mela upevnit na lepsich argumentech, nez vysplecht lzi a jedna pisen. 8-)

14 M. M. | 22. listopadu 2012 v 15:22 | Reagovat

Poslední odstavec článku je naprostá nepravda. Pan Klus o sobě nikde neříká, že se cítí být druhým Krylem , ba naopak . Ve všech rozhovorech , co jsem kdy četla , zdůrazňoval , že on je KLUS a pan Kryl byl KRYL ! Nikdy se s ním nesrovnával , prý už z úcty . Chtělo by si přečíst novější rozhovor , ten co jste četla , možná nebyl ono . Vím , že je všude překlusováno , ale proč ne ? Když ho lidi mají rádi , tak ať mají . A dle mého názoru si slávu zaslouží . Po osobním setkání jsem poznala , že je to i báječný člověk a pozotivní energie z něj vyzařuje na sto honů . Nesuďte prosím předčasně ;)

15 anitt anitt | 22. listopadu 2012 v 15:23 | Reagovat

osobne kluse posloucham, ctu si i rorhovory s nim, ale abych se tam docetla, ze se on sam povazuje za Kryla, tak to ne!!! :D ba prave naopak!! nechce se s nim srovnavat, nebot ho on sam obdivuje!! :D

16 nějak se jmenuju nějak se jmenuju | 22. listopadu 2012 v 15:23 | Reagovat

[10]: Souhlasím s tebou!! Když se jí nelíbí tak ať to proboha nepíše veřejně... Chápu že každý poslouchá něco jiného ale urážet ho... to je moc! On něco aspoň dokázal a admine, až uvidíš jak si přebírá zlatého Slavíka tak uvidíš kolik lidí ho má rádo ;)

17 sim sim | 22. listopadu 2012 v 15:25 | Reagovat

bacha, aby jsi nevyvolala povyk svým názorem na Kluse :))

jen pár připomínek: Nikdy o sebe neřekl on sám, že je druhý Kryl. Nikdy o sobě neřekl, že je genius.
A možná by ses mohla zaposlouchat ty sama - jeho písně mají bohatou slovní zásobu, inteligenci, humor... přiblblé nemohou být!
A ano, náš stát bojoval a bojuje stále o samostatnost a demoktacii, ale jelikož jsi určitě chytrá holka a sleduješ veřejné dění, tak víš, jak to tady vypadá ;-)

18 Uff Uff | 22. listopadu 2012 v 15:27 | Reagovat

Já mám Kluse teda ráda :)Holčičko, ale ty se vzpamatuj ;) Za to,že ti vadí jeho popularita je celkem blbá obhajoba! On za svojí popularitu nemůže ;) Jako podle mě je správný soudit člověka za to co udělal ne jenom proto, že ho maji všichni rádi ;) A víš proč?? Protože on je nebožejší člověk na světě...Vím to, protože jsem měla tu možnost ho poznat...Nechápu proč ho tu urážíš..Jsi jen kravka co mu prostě závidí..jinak si to nedokážu vysvětlit ;)

19 Haha Haha | 22. listopadu 2012 v 15:27 | Reagovat

Možná bude lepší, když nebudeš dřepět u kompu a začneš se učit děvčátko ;) kolik ti je? dle tohodle textu tak 12,13?? ;) nemáš vůbec páru o čem mluvíš nebo děláš ten dojem ;)

20 Luci Luci | 22. listopadu 2012 v 15:29 | Reagovat

Za ten medialni povyk kolem nej on nemuze, co ma proti tomj asi tak delat? Bulvary rychle udelajiz cloveka nekoho uplne jineho.. A jak je videt tak masmedia si muzou s lidmi delat co se jim zlibi viz tento clanek.. Jo.. A Tomas je super, je hezke ze mas jiny nazor, avsak az dokazes to co on tak az pak bys tady mela neco zvatlat o tom jaky je nebo neni ;)

21 Any Any | Web | 22. listopadu 2012 v 15:29 | Reagovat

Na úvod, mám ráda Kluse. Tvůj názor beru, každý mám mít svůj vlastní.
Píšeš, že nemáš ráda věci, kolem kterých se dělá moc velký rozruch. Možná si ho zaslouží, ale myslíš, že je to jeho chyba? že do světa vyvolával, že chce být slavný? Asi ne. Konečně se objevil někdo, kdo se nebojí svůj názor na náš stát "vyzpívat" do světa. Já bych ho bez okolků nazvala Krylem naší doby. Uvidí se, co bude dál :)

22 Neřeš Kluse, ale sebe. Neřeš Kluse, ale sebe. | 22. listopadu 2012 v 15:43 | Reagovat

Nějak jsem tě nepochopila. Já bych v životě nemohla někoho takhle soudit, když ho ani neznám. Tomáše Kluse vůbec neznáš, tak ho nekritizuj. Je to umělec, který ví co píše a taky proč. Je to tvůj názor, ale když tak, tak aspoň nepiš samé nesmysly. Jestli závidíš a nechceš si to přiznat, tak to mi tě je líto. Tak taky napiš píseň nazpívej ji a tebe budou taky kritizovat. Tomáš tě neprosí abys ho měla ráda, tak ho neřeš. Každý nemůže mít rád každého, takže chápu že ho nemáš ráda, ale tento tvůj názor je velmi nesmyslný. Už je toho, ale moc - to můžu souhlasit.                        

:D MĚJ SE, SICE TĚ NECHÁPU, ALE NEVADÍ:(

Neřeš ho!!!

Pé.es. tohle nepíšu, protože ho mám ráda, ale proto že je to pravda.

23 Petra Petra | 22. listopadu 2012 v 15:43 | Reagovat

Udělala sis názor na člověka a nazvala to KLus-hnus na zákaldě toho, že si slyšela jednu písničku a přečetla sis o něm něco v bulváru? Každej má svůj názor. OK. Ale když už ho ventiluju na internetu, tak předpokládám že vím o "věci" něco víc. Nechci ted vypadat jako uražená fanynka, ale tyhle důvody mě fakt dostaly :D Výrok, že se cítí být novým Krylem...Myslím že tohle by měl být ten poslední důvod proč ho nesnášet, protože je to LEŽ (jak už je tu několikrát napsany)a sám se k němu nikdy nepřirovnával, jen říkal, že je to jeho vzor. I když jak vidím, ani tohle by rač neměl tvrdit, jelikož pak si to přebere někdo jako ty a šup hned je z toho Klus nemá soudnost.

24 Marie Marie | 22. listopadu 2012 v 15:45 | Reagovat

Hani napsala si to hezky poprve sem si precetla clanek od tebe ale myslim si ze vis o cem mluvis ;-)

25 Andrea Andrea | 22. listopadu 2012 v 15:50 | Reagovat

Nejdřív se musíš zamyslet ! Tomáš Klus o sobě nikdy neřekl že se cítí jako nový Kryl . Nevím co čteš za rozhovory ale on pouze říká že je to jeho vzor! A písnička Pánubohudooken spíš mi připadáš tak trochu nevyspělá jako by jsi ten text ani nechápala.

26 Bunny Bunny | 22. listopadu 2012 v 15:52 | Reagovat

Podle mě zde píšeš nesmysly a vůbec nic jsi nepochopila. Kdyby bylo více takových skvělých muzikantů jako je Tomáš Klus, hned by bylo na světě lépe. To že zpívá o pliváni a o našem státě je naprosto v pořádku. Vyjadřuje svůj a i můj názor na to co se tady děje a jak se k nám naše vrchnost chová. Tobě se snad líbí co se tady děje? Mě teda ne. [6]:

27 Gába Gába | 22. listopadu 2012 v 15:57 | Reagovat

Drahá neznámá,

Názor beru, na ten má každý nárok. Když už ses ale rozhodla s ním jít takhle na vřejnost, měla by sis zjistit, kde je a není pravda. Pokud svůj názor stavíš na médiích typu Pestrý svět a podobně, tak to evidentně svědčí o tvém rozhledu.
Přiznávám se, jsem příznivkyní tebou kritizovaného zpěváka. Tento zpěvák ovšem v lidech budí národní povědomí, které se, velké bohužel, objeví jen při sportovních rekordech našinců. Jindy, my Češi, prostě nedokážeme stát při sobě. A pokud tady přijde mladý kluk s kytarou a velká část populace si u jeho písničky podupuje a přizvukuje, tak na té odrhovačce asi něco je. A to něco je prostě pravda, kterou my všichni vesele troubíme v hospodě, anonymně na demonstracích a on to prostě řekl takhle. A pokud se tato píseň má tendenci stát hymnou nespokojených lidí, tak budiž. Ten kluk za to ale nemůže. To že tady taková odrhovačka salví takový úspěch je vinou toho, že zde pro ní je prostor. A to je smutné, nemyslíš?
Další věc je srovnání s Krylem. Mohla bys, prosím, přesněji definovat, kde tohle p. Klus řekl? Četla jsem snad všechny rohovory a takovouhle hovadinu jsem neviděla nikde. Pravdou ale je, že bulvárnímu tisku se vyhýbám.

28 Paja Paja | 22. listopadu 2012 v 16:10 | Reagovat

Slečno, či paní,
nevím, co na to jaksi říct.. Takže od začátku. Klus kolem sebe nedělá povyk. Dělá ho kolem něj veřejnost. S tím nejspíše nikdy nic neudělá. Myslím, že by byl mnohem radši, kdyby se mohl jít v klidu projít.  za druhé se NIKDY  neoznačil za Kryla!! Toto označení odmítá. Takže jste si asi špatně přečetla článek. A jeho písničky nejsou všem po chuti, ale je to každého volba.. Jen by mě docela zajímalo, v čem je český stát tak skvělý..:mě třeba vůbec nepřekvapuje, že "plive" i na Čechy..Čechy jsou povahově dost nestabilní.. Obrací se, kam je potřeba, tak jako celá naše politika.Vystihuje to přesně  můj názor na Česko i Čechy.Jednou větou. Klus je obyčejný člověk, slavného ho dělají fanoušci.:)

29 Verča Verča | 22. listopadu 2012 v 16:24 | Reagovat

Ahoj. promiň,ale myslím si, že ty se typ, který slyšel jednu písničku. Tomáš není jenom zpěvák nadávající na to co se děje v tomhle státě, je to člověk, který si na nic nehraje a je ke svým fanouškům naprosto upřímný, milý a přátelský :) Ale to je každého věc, člověk má právo na svůj názor :)

30 Anonymně Anonymně | 22. listopadu 2012 v 16:29 | Reagovat

Když chcete někoho soudit podle bulvárního obrazu a jedné písně, je to samozřejmě Vaše věc (a btw. také Vaše škoda)... Ale jelikož je Váš článek veřejný a neopírá se o pravdivé argumenty (Klus sám sebe novým Krylem nenazývá) a navíc mít v nadpisu článku Klus-hnus!!! není moc slušné, tak musíte počítat s reakcemi - to že nechcete nikoho pošpinit je sice hezké, ale už se stalo...

31 Tereza Tereza | 22. listopadu 2012 v 17:06 | Reagovat

Ty jsi ale kravička... autorko textu :) ;-)

32 klusmanie klusmanie | E-mail | 22. listopadu 2012 v 17:22 | Reagovat

Vždycky se najde nějaký debil co se snaží ublížit ať už je to za účelem nějakých komplexů nebo za účelem jiným..ať už je to jakkoli, takové lidé se sami snižují až ponižují před očima druhých. Jen bych tím chtěla říct, že autorka tohoto žbleptu se pěkně strapnila. :-D Autorka si asi špatně přečetla článek, protože já jsem z jeho úst slyšela, že si nepřipadá jako K. Kryl a ani jako Nohavica a, že ho hodně mrzí, že ho lidé k těm dvoum přirovnávají. Raději paní nebo slečno autorko už nepište, protože nemáte ani páru o čem píšete. A rozhodně je více k obdivu někdo kdo se snaží něco dělat a rozdávat úsměv lidem než to, že někdo zasedne za pc a napíše takový hlod.

33 Jája Jája | 22. listopadu 2012 v 17:31 | Reagovat

A víš o tom, milá autorko že Kluse málem odsoudili když vydal písničku Iniciativní? ;-)

34 :) :) | 22. listopadu 2012 v 17:32 | Reagovat

Milá autorko článku- komplexy se dají řešit i jinak, než si vylejvat zlost na člověku, kterej je milionkrát lepší, než ty :-)  :-)  :-)  :-)

35 Petra Petra | E-mail | 22. listopadu 2012 v 17:39 | Reagovat

Můžu se zeptat v jakým to bylo rozhovoru?? Nic takového jsem se ještě nedočetla!

36 Melánie Melánie | 22. listopadu 2012 v 17:41 | Reagovat

Nemůžeš posuzovat člověka které ho neznáš. :-(

37 Anonym Anonym | 22. listopadu 2012 v 17:46 | Reagovat

A myslíš si že někoho tvůj názor zajímá? :-?

38 Hana Hana | 22. listopadu 2012 v 17:50 | Reagovat

Jako to jedůvod jo ? :-)  :-| Hm  Kolik Ti je že píšeš takový články :-?

39 Jana Jana | E-mail | 22. listopadu 2012 v 17:58 | Reagovat

No,kdoví, co jsi četla,je to právě naopak. Tomáš Klus nechce být srovnáván s Panem Krylem,ale ani s Jarkem Nohavicou,což některá média s oblibou dělají, on je pouze obdivuje, jak sám několikrát řekl. Jestliže chceš někoho kritizovat, sežeń si pravdivé informace

40 bíííííí bíííííí | 22. listopadu 2012 v 18:19 | Reagovat

si pitomá kráva co tomu nerozumí

41 Weerunka Weerunka | 22. listopadu 2012 v 18:30 | Reagovat

[7]: Přesně tak, také jsem to chtěla napsat :)

42 hana hana | 22. listopadu 2012 v 19:11 | Reagovat

Omlouvám se že tě vyvádím z omylo , ale je to úplně jinak ;) Kluse jisté noviny označily za nového Kryla a on to naopak vyvracel ;)

43 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 19:12 | Reagovat

[24]: Díky za podporu :-) ... však já nikomu neříkám, že musí se mnou souhlasit, navíc je přece svoboda slova, takže já mám právo vyjádřit svůj názor, tím spíš na svojí stránce.

44 Uff Uff | 22. listopadu 2012 v 19:14 | Reagovat

[43]: Pokud chceš psát aspoň pravdivě když už ti nikdo z nás nenamluví že kravka seš ty, tak si kup nejnovější číslo časopisu Instinkt ;) Je to jako by to mluvil o tobě ;)

45 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 19:17 | Reagovat

Nebudu se vyjadřovat k jednotlivým komentářům. Napíšu jen toto - všem, i těm, kteří na mě tady plivou díky za názor a kritiku, nikomu neříkám, aby se mnou souhlasil a nikoho z těch, co mě kritizují nemíním nijak urážet. Nad článkem je upozornění, že se v textu nevyjadřuju lichotivě, proto také nikdo nebyl nucen ho číst.

Navíc - každý má rád něco jiného a věřte nebo ne, denně na internetu vzniká hromada mnohem urážlivějších článků, kde si autoři berou na paškál různé i mnohem věhlasnější hvězdy než je Tomáš Klus.

46 IvaOfficial IvaOfficial | 22. listopadu 2012 v 19:26 | Reagovat

8-O  můžeš se laskavě starat sám/sama o sebe? nechápu někoho kdo tady :-! bleje blbosti ....asi moc často nekoukáš do zrcadla a neposloucháš co bleješ.... Taky se těším až bude přebírat Slavíka a chctěla bych vidět tvůj výraz....dokázal toho tolik že ty bys to nikdy nezvládl/a ani kdyby si byl/a nesmrtelný/á. O_O

47 Anonymně Anonymně | 22. listopadu 2012 v 19:29 | Reagovat

Ano, podobných článků je hromada a některé mnohem urážlivější - to je dost smutný argument, když plno lidí bezdůvodně plive na jiné lidi, tak to pojďmě dělat taky, když je to dnes tak normální...radši "ať mají všichni peace v duši"....Pěkný zbytek dne...

48 v. v. | E-mail | 22. listopadu 2012 v 19:29 | Reagovat

Léčíš si nějaké své mindráky, viď? Ty chudinko... :-D

49 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 19:31 | Reagovat

[48]: Nemám mindráky, jen ventiluju svůj názor...

50 IvaOfficial IvaOfficial | 22. listopadu 2012 v 19:35 | Reagovat

vydíš kolik lidí je za Tomem? Měla bys ses raději klidnit a takový žvásty
nedávat na veřejné stránky! ;-)

51 Wildes Wildes | E-mail | Web | 22. listopadu 2012 v 19:38 | Reagovat

[50]: Nic proti, ale myslím, že na svůj blog můžu psát, co chci... ostatně nikoho nenutím, aby sem chodil.

52 Hanka Hanka | 22. listopadu 2012 v 20:23 | Reagovat

Myslím, že by ses měla naučit pořádně číst mezi řádky a nejen slova, která Tě zaujmou, protože ten článek, kde jak ty tvrdíš, se prohlásil za nového Kryla (nebo tak nějak jsi to psala), jsem četla a rozhodně to nebylo tak, jak to interpretuješ! Chápu, že ho nemusí mít rád každý, ale důvody, které jsi uvedla, jsou naprosto nesmyslné. A kevšemu nikde nepošpiňuje náš stát...a kdo bojoval za svobodu? ano, lidé kteří v ní věřili, ale také lidé, kteří ji dříve brali a otočili o 360°. A v písni "Pánubohudooken" neplive na politiku, ale snaží se textem říci, abychom šli volit. Stačí číst i další rozhovory....a pořádně poslouchta text. Avšak dle tvých rubrik co tady máš....ani se nedivím, že Kluse nemáš ráda :D Doufám, že jsi aspoň toto pochopila. PS: Humbuk kolem slavných vytvoří vždy jen lidé, ne oni osobně..

53 Jan Smetana Jan Smetana | E-mail | 22. listopadu 2012 v 20:24 | Reagovat

Mno, názor jako názor, každý člověk má svobodu projevu a svobodně se vyjadřovat. Ale nemůžu souhlasit s tím, že každý má právo pohoršovat a urážet. Holka, ON dělá neuvěřitelné věci. Skus si vydat desku, a mít prodaných přes 50.000 nosičů. No, nechci nák narážet, ale já jsem vlastníkem taky jedné, a pokud chceš říct, že 50.000 lidí jsou podle tebe fanhnusáci, tak to je se třeba zamyslet. A jak on sám řekl, cituji: "Mě nenáleží urážet hudbu jiných interpretů, protože bych neurážel a nepohoršoval jen je, ale spíše fanoušky." To mi příjde jako znak velice vyspělého člověka. Nevím, jestli ty posloucháš dechovku nebo dnb, je mi to jedno, ale neklesnu jako ty na takovou úroven, že bych srážel druhé. Od toho jsou odborníci. PEACE.

54 Petra Petra | 22. listopadu 2012 v 20:29 | Reagovat

My ti nebereme svobodu slova na tvém blogu a já osobně sem teda ráda, že mě nenutíš sem chodit, ale na tohle sem reagovat musela. Jen ti chce většina z nás ukázat pravdu. A popravdě co si čekala? Jak si uvedla klus je fenomén a lidé ho budou bránit ;) Nicméně jak tady vykřikuješ, že jen ventiluješ svůj názor, tak názor je to jen z části, jelikož ve posledním odstavci právě špiníš jméno interpreta.

55 Renáta Renáta | 22. listopadu 2012 v 20:40 | Reagovat

Je pravda, že každý má nárok na svůj názor. Ale toto je snůška lží a snaha pošpinit člověka, který je inteligentní, sečtělý a velmi pokorný. Já před tímto 26letým klukem smekám.

56 Martas Martas | 22. listopadu 2012 v 20:54 | Reagovat

Klus je nejen excelentní textař, ale i showmen. Přečti si nějaký rozhovor v seriozním tisku a nečerpej v bulváru či své bujné fantazii. Nemusíš ho mít ráda, ale nevymýšlej si nesmysly, které nikdy z jeho úst nevyšly.Slunce v duši....

57 Daniel Daniel | E-mail | 22. listopadu 2012 v 21:13 | Reagovat

No docela mě pobavila část, kde poukazuješ na to, že Klus "plive" na celý český stát. V dnešní době mě udivuje, že se tomu někdo diví. To, co se tady děje v posledních pár letech, je jedním slovem humus. Ano politika sem nepatří, ale jelikož tvá poznámka  s tím souvisí, tak se nedá nic dělat. Ale to, co si jako lid necháme líbit, je docela přehnané. Klus má pravdu. Když bych s prominutím trochu přiostřil, tak si vážně necháváme srát na hlavu a jediné, co děláme, je to, že sem tam je nějaká demonstrace či si zanadáváme při skleničce, někdy bez. Takže si myslím, že náš stát, potažmo jeho občané už nějak nejsou co bývali a zkrátka jsme všichni sklopili hlavy a mumláme si pod nosem, jací jsou politici "hajzli". To, že to Klus shrnul v několika textech, je docela dobrá věc, protože tím jistým způsobem vyzdvihuje aktuální problémy a  taky tím trochu nutí lidi o těch problémech přemýšlet trochu hlasitěji. Svou oblibu tedy získává především tím, že nahlas masivně řekl, co si většina lidí myslí. Ale samozřejmě ti neberu tvůj postoj, jen tím chci říci, zamysli se nad tím i jinak. ;-)

58 Rony Rony | 22. listopadu 2012 v 21:16 | Reagovat

Milá paní nebo slečno či co jste? V prvé řadě bych Vám vytkla to, že když chci někoho tak skvostného, jako je Tomáš Klus, kritizovat, tak se naučte psát česky a bez chyb. Za druhé tady vytýkáte lidem, že se narodili daleko po revoluci a neví, "vo co go". Já Vás ujišťuji, že jsem narozená daleko před revolucí a Klus je pro mne ztělesněním něčeho mezi Krylem a Nohavicou. A pokud ho soudíte podle jedné písně, která celému národu mluví z duše, co dodat? Urážet Vás ale nebudu. Hezké spaní v lepších časech...

59 Lucie Lucie | 22. listopadu 2012 v 21:41 | Reagovat

Podezírám autorku článku spíše z vypočítavosti a komentářů chtivosti  - málokteré téma (rsp. málokterá osoba) vyvolá tolik pocitů vyjádření se na obranu. ((prý ne)uráženého)
Nevadí mi autorčina nechuť k p. Klusovi (neboť - '100 lidí, 100 chutí'), spíše omezenost argumentace. Na základě JEDNÉ písně a JEDNOHO rozhovoru (!!) ? (a podle všeho navíc bulvárního...)

60 :-) :-) | E-mail | 22. listopadu 2012 v 22:03 | Reagovat

slečna nejspíš píše takové hlouposti z důvodu, jak sama píše na svém profilu, že její život je skandální a nudný...no jo..kdyby lidská hloupost nadnášela slečna už by byla hodně vysoko :-D

61 herdule herdule | 23. listopadu 2012 v 1:29 | Reagovat

Zřejmě nemáš ráda Kluse jen proto, že se chceš za každou cenu lišit od davu. A jeho teď miluje dav. Možná bys ho měla ráda, kdybys ho poznala v době, kdy měl jen pár fanoušků. Ale možná ne. Člověka, který o něm dokáže napsat, že se prohlašuje za nového Kryla, on v řadách svých příznivců určitě nepotřebuje.

62 Wildes Wildes | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 2:11 | Reagovat

[61]: No, takže člověka jako jsem já, pan Klus v řadách svých příznivců mít nebude, to už snad vyplynulo z předchozího textu.
Navíc se tady na blogu vyjadřuju nelichotivě nejen o něm, ale jak vidno, většina lidí si přečetla jeden článek, a to jim stačilo, aby měli úsudek o mně, mojí inteligenci a čemkoliv jiném, co se týká mojí osoby i tvorby.
Jak jsem již napsala, nikomu názor neberu, ale také umím ocenit, když je mně ponechán můj názor, ať už je jakýkoliv...

63 herdule herdule | 23. listopadu 2012 v 2:42 | Reagovat

Zdravím tě, sovo. Když už jsem se sem dostala přes Kluse, trochu jsem ti to tu prošla. Není to špatné. Jen máš v sobě trochu moc negativních emocí a s tím se občas špatně žije. Za každou cenu proti proudu a hlavou proti zdi? Nauč se mít ráda sebe i lidi kolem. Potlač vztek a nechtěj nikoho mlátit ani po nikom plivat. Víc se usmívej. Bude ti líp, uvidíš.

64 IvaOfficial IvaOfficial | 23. listopadu 2012 v 19:38 | Reagovat

Jo, a jestli nechceš aby se do tebe lidi pouštěli za to co dáváš na veřejné stránky tak si to zopakuj  100x do zrcadla a uděláš líp než když to budeš dávat na net ..... Měj se hezky a nezapoměň koukat zítra na slavíka :P

65 Wildes Wildes | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 19:50 | Reagovat

[64]: Ty mně toho Slavíka budeš pořád předhazovat! :-D
Jak už jsem napsala v některém z komentářů výše - nikoho nenutím, aby na moje stránky chodil a s kritikou jsem počítala. Dohromady jsem pod tímto článkem vymazala jeden jediný komentář, protože koncentrace sprostých slov byla i na můj vkus dost velká...

66 Wildes Wildes | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 19:52 | Reagovat

[63]: Lidi kolem sebe i sebe samotnou ráda mám, možná se to nezdá, ale jsem dost optimistická. Akorát většina mojí tvorby vzniká v době, kdy se potřebuju nějakým způsobem vypsat... a dělá to tak většina píšících lidí.

67 papríka papríka | 23. listopadu 2012 v 20:52 | Reagovat

Slečno, musím s tebou bohužel souhlasit v tom, že té slávy je kolem něj nějak moc... Já ho dříve poslouchala opravdu ráda...ale to bylo už před pár lety, kdy zpíval fajnový a poetický věci, který asi nebyly ani tak určený pro tyhle masy. Zkus si poslechnout nějakou písničku z jeho nejstaršího alba ;)

68 Jitka Hodná Jitka Hodná | 24. listopadu 2012 v 13:36 | Reagovat

Když to tak čtu, evidentně si nic nepochopila. Rozhovorů sem četla víc než dost, sledovala x rozhovorů a naopak přirovnávání ho s Krylem, toho se varuje a odsuzuje to. Říká to stále. Srovnávání s Krylem vytvořila media.

A  k písničce PánuBohuDoOken? Tak tu jsi pochopila zcela správně. Nadává tam na náš národ a víš co? Já se mu nedivím. Za co jsme v 1989 bojovali? za svobodu, svobodnou volbu, možnost rozhodování .. a ted jde k volbám 20% lidí, naše názory se tají a nikdo s tím nic nedělá. Klus o tom zpívá,aby nám to došlo. Demokracie bez diskuze není udržitelná, a volby, hlavnmě účast na volbách, je největší možnost, jak něco u nás změnit.

69 Adéla Adéla | 25. listopadu 2012 v 7:20 | Reagovat

No to nelze :-o vždyť jeho textům vůbec nerozumíš :o Pánubohudooken je naprosto dokonalá satirická píseň, která v sobě má neskutečnou pravdu...navíc on neplive na stát jako takový :-o, ale na to, co se v něm děje a pokud ty nesleduješ minimálně naši politickou scénu, tak je jasné, že tomu nerozumíš :o navíc pokud člověk neumí přemýšlet o textech písní a jejich metaforách, pak je to těžké :( ...nebrala bych ti tvůj názor, kdyby byl napsaný čtivě a úderně, ale takhle? ne..:D ...ovšem, ještě, že je demokracie no... :-D

70 Markéta Markéta | 25. listopadu 2012 v 17:52 | Reagovat

Zdravím, nečetla jsem ani jeden komentář, co ti kdokoli k tomuto "článku" napsal, ale nemůžu si pomoct a musím vyjádřit svůj osobní názor k tomu, co jsi napsala výše. Jsem velkou fanynkou Tomáše. Odkaz na tvoje stránky jsem získala z fb fanouškovské stránky Kluse a jinak bych sem ani nepáchla. Jen tak někde na boku jsem si přečetla, že jsi ročník '89, což by mohlo svádět k tomu, že už máš rozum, ovšem z 98%  tvého článku vychází, že rozum někde ještě brouzdá po okolí. Já jsem porevoluční dítě, letošní dvacátník, ale takovouhle pitomost, co jsi popsala, bych si v životě neodvolila vypustit z úst natož napsat někde na blog, musela bych se za sebe stydět.. Neberu ti tvůj názor, to je v pořádku, ale když už na někoho pliveš, mohla bys mít alepsoň podložené  důvody a fakta, ne jen tak něco napsat, aby lidi chodili na tvůj blog. V jednom s tebou souhlasím, to jo - je "překlusováno", já si pamatuju Tomášovi začátky, kdy o něm věděla jen hrstka lidí, kdežto teď se ho každý, kdo není vyloženě skalní fanoušek, přejí, protože je ho všude plno. V něčem je to špatně, ale někdy je to i pro dobro věci (např. Klus pro Kuře). Ještě abych dodala, to srovnání s Krylem, docela rády bych, kdybys ten článek, ze kterého jsi čerpala někde buď zvěřejnila nebo poslala odkaz, to bych si fakt ráda přečetla. :D Tom sám redaktory opravuje, že rozhodně není novodobý Kryl. Navíc to tvé - svboda slova - příjde ti, že to v našem státě takhle funguje? Ne, každý si chce jen namastit kapsu, tudíž se do žádné "revoluce" nepouští. Nevzpomínám si na mnoho písní či interpretů, kteří se před Tomášovým "Pánubohu do oken" tak či onak vyjádřili k dnešní nejen politické situaci a sféře. Až následně poté, co se tahle píseň stala hitem, se někteří začali taky probouzet. Jinak, docela by mě zajímalo, jestli vůbec znáš nějaké písničky od Kryla a zda vůbec víš kdo to byl. Už se nebudu dál tu rozepisovat, mám na práci důležitéjší věci, jen jsem ti ctěla říct, že jestli ti šlo jen o to vyvolat bouřlivou diskusi, tak bravo - ÚKOL SPLNĚN! A pro příště, předtím než něco napíšeš, promysli si to, přece jen na netu není mnoho kvalitních blogů a kdybys přemýšlela nad svými články, ten tvůj by jedním z nich být mohl. Ale takhle..  Měj se, M.

71 Alois Alois | Web | 25. listopadu 2012 v 20:20 | Reagovat

Bohužel, naprosto s tebou musím souhlasit.

72 Stanislav Hložek Stanislav Hložek | 26. listopadu 2012 v 11:50 | Reagovat

Kašlete na Kluse zajděte na Péťu Kotvalda...

73 Wildes Wildes | E-mail | Web | 26. listopadu 2012 v 13:27 | Reagovat

[68]: Možná jsem jedna z mála, ale k volbám chodím pravidelně, je to právě proto, že mě zajímá, co se v našem státě děje... a jeho song mně připadá jako nadávání na náš stát obecně, ale je to můj názor...

74 Wildes Wildes | E-mail | Web | 26. listopadu 2012 v 13:37 | Reagovat

[70]: Za prvé - díky za Tvůj komentář, rozhodně jej hodnotím kladně (je vidět, že na rozdíl od některých komentujících se nemusíš uchylovat k titulování mojí osoby vulgárními slovy, což značí o jisté vyspělosti).

Za druhé - zajímalo by mě, zda sis přečetla jen tento článek ode mě nebo jsi jich četla víc, nad svými články přemýšlím, to se neboj, a ano - mohla jsem počítat s tím, že s právě komentovaným článkem nejspíš přestřelím.

A za třetí - můj blog si postavil jméno (především) na sprostých povídkách a já doufám, že na nich bude stát nadále. A protože vím, že ne každý by zvládl to, co tady ať už ve článcích či v povídkách, prezentuji, píšu nad ně zpravidla jistá upozornění, což sis doufám, stihla všimnout...

75 Wildes Wildes | E-mail | Web | 26. listopadu 2012 v 13:39 | Reagovat

[67]: Já jsem měla možnost slyšet pár jeho písniček v době, kdy se o něm pořádně nevědělo a popravdě - ne, nesedl mně už tehdy, ale každý máme jiný hudební vkus.

76 Jesus Christ Jesus Christ | 26. listopadu 2012 v 14:59 | Reagovat

Zdravím vás všechny přátelé drazí, osobně vám nikomu moc nerozumím. Proč se tady pořád hádáte? Jaký to má smysl? Chválím autorku za skvělý reklamní tah svého blogu, co se týče článku tak jeho úroveň je prostě špatná. Informace jsou překroucené, věty nicneříkající atd. Článek se mi nelíbí je špatně napsaný. Myslím si, že mohu jako zkušený redaktor hodnotit. Nicméně si myslím, že autorka nikoho zase tak moc neurazila. Mně se hudba Tomáše Kluse také moc nelíbí(už to tady jednou bylo), a vysvětlím proč - myslím si, že je sposta mnohem lepší muziky, která stojí za poslech a za pochvalu. Nicméně ať si každý poslouchá podle svého gusta. Co mě, ale vytáčí je ta agrese fanoušků Tomáše Kluse na jeden nepovedený článek, sami nechcete, aby vašeho oblíbence někdo úrážel, ale sami urážíte a šíříte negativní energii není větší trest když si tohohle článku vůbec nevšimnete? Co když se autorka blogu chtěla zviditelnit a vy čeští blbci od piva a knedlíků jste jí k tomu dopomohli, to by mě štvalo asi víc. Říkáte přemýšlej a sami to neděláte...velmi zvláštní rozpor! Nejste fanoušci Tomáše Kluse, protože ti by si takhle nechovali. Proč nenecháte blbce, blbecem? Když si to myslíte?
!!!JDE O PRVOPLÁNOVITÉ ZVIDITELNĚNÍ SE!!!
Což se díky vám daří. Blahopřeji vaší blbosti...

77 Lukáš Lukáš | E-mail | 26. listopadu 2012 v 15:43 | Reagovat

Padla tu jména jako Kryl, Gottwald a stejně jako oni i Tomáš Klus píše a zpívá o tom co se tu děje a nedivím se mu že používá slova která se Vám možná nelíbí ale ruku na srdce kdyby byl náš stát a vedení v něm v pořádku a fajn tak bude zpívat písničky veselé a nebude muset používat vyjádření které se Vám nelíbí ale bohužel jsou trefná. Tomáš Klus je člověk nna správném místě a moc mu fandím.

78 Bařka Bařka | 26. listopadu 2012 v 19:38 | Reagovat

Je fakt, že názor může mít každý jaký chce. Ale to že ho někteří považují za nového Kryla nebo dokonce i on sám se za něj považuje. Tak kvůli toho že si neprožil to co on tak prostě budeš mít na něho averzi? Klus má štěstí v tom že už ho nic potkat nemůže jelikož jsme samostatná země ;-)

79 K. K. | 27. listopadu 2012 v 14:33 | Reagovat

souhlasím s autorkou článku :-)

80 Kubík Kubík | 4. prosince 2012 v 17:27 | Reagovat

Díky bože :))
A taky díky autorce tohodle článku.
Už sem si normálně myslel, že Klusofóbií trpim snad jenom já :-D
Hlavní důvod proč ho nesnášim je, že jeho texty sou tak zatraceně primitivní, tisíckrát omýlané kecy na současnou situaci u nás, který stejně nic nevyřeší ,protože sou to jen kecy s přidanou neskutečně nasrávací melodií :-D Prostě nic, co by každej i bez něj nevěděl...
Druhá věc, co na něm nesnášim, je jeho vystupování - přetvářka jak svině.
A v neposlední řadě jeho hlas.. Na ten sem zvlášť alergickej..
Takže sorry dámy co ho žerete, ale musel sem to ze sebe dostat :-D

Jo a tendle šéfredaktor nademnou bude asi taky dobrej vševěd. Nic, mějte se a žijte v míru ;-)

81 Wildes Wildes | E-mail | Web | 4. prosince 2012 v 18:15 | Reagovat

[76]: Pobavils, v mnohém souhlasím, nicméně nemůžu souhlasit s tím, že šlo o prvoplánovaný marketingový tah, na druhou stranu se ztotožňuji s tím, že ti, co mě tady uráží a pouští se do mě, mi prakticky poskytují pouze zpětnou vazbu a pro každého autora je mnohem větší trest, když zůstane ignorován.

82 Wildes Wildes | E-mail | Web | 4. prosince 2012 v 18:17 | Reagovat

[80]: Kubíku, buď rád, že nemáš svůj blog, jinak by tě po tomto komentáři pár lidí ukamenovalo :-), ale jak už jsem napsala - sto lidí, sto chutí a jsem ráda, že můj názor se mnou sdílí i někdo další. Díky ti!

83 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 1:12 | Reagovat

Já se asi půjdu praštit hlavou do stolu :-D. Já nejsem Klusův fanoušek a abych upřímně řekla, tak mě jeho píseň jako křestana uráží, ikdyž je v podstatě o něčem úplně jiném, ale taky nechápu lidi co mají potřebu někoho pošpinovat na svojí stránce, protože vím, jaké to je. NICMÉNĚ, tam máte nahoře napsáno, že článek tady není od toho aby někoho urazil, ale slouží pouze jako uklidnění a dole pod článkem, máte napsáno, že každý má jiný názor. Tak nechápu tu velkou spoustu někdy i velmi hrubých komentářů. Není to kapku moc?
Vlastně jestli tu s někým souhlasím, tak je to komentář 76. Ehm přičemž jméno autora mi kapku vyrazilo dech :-D.
Já at řeknu, co řeknu, tak to vždycky vypadá jako když cituju Krista, ikdyž je to můj vlastní názor.

[76]: No Pane, Ty už jsi mě zase předběhl :-D.

84 Wildes Wildes | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 2:41 | Reagovat

[83]: Ano, přesně tak... ''přesně, jak pravilo staré proroctví'' :-D.
No, ono se to těžko vysvětluje, když se ti sem nabourá Klusův fanclub, víš? :-P

85 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 3:14 | Reagovat

[84]: To určitě kvůli tobě ho zvolili slavíkem :-D.

86 Wildes Wildes | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 3:17 | Reagovat

[85]: Takže mně ve svojí podstatě může poděkovat :-D

87 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 11:07 | Reagovat

[86]: Ano, ano :-D.

88 Pavel Pavel | 18. února 2013 v 16:23 | Reagovat

Nemůžu říct, že bych Kluse nějak nenáviděl. Kdyby ta jeho tvorba byla amatérská neřeknu ani ň. Jen pokrčím rameny. Ale jako profi? Zdá se mi, že částečně čerpá z Kryla.. A z toho jsem taky na větvi nejsem. Ale sem tam něčím mě upoutal, i když jsem s ním spíš nesouhlasil.
Toto je takový slabší odvar z Kryla. Není úplně špatnej. Nechápu, že je hvězda...

89 Wildes Wildes | E-mail | Web | 18. února 2013 v 18:07 | Reagovat

[88]: No, já jsem hodně přemýšlela o tom, že tento článek stáhnu z oběhu, nakonec jsem si to rozmyslela, pravdou však zůstává, že ho v oblibě nemám. S odstupem času si však říkám, že jsem to nemusela pojmout tak úderně... ale to, že je hvězda, mně taky nejde na rozum.

90 IvaOfficial IvaOfficial | 14. dubna 2013 v 12:07 | Reagovat

[51]: Jo ale toto je věc, kterou by si měl nachat každý pro sebe ..Nerozšiřovat to po netu... 8-O  ... bejt tebou nechám toho o.O fakt..! myslet si můžeš co chceš, ale nech toho! ;-)

91 Ona Ona | 28. listopadu 2015 v 23:21 | Reagovat

Ted v roce 2015 mi po Ceskem slaviku jsem se trochu zarazila po videu Tomase Kluse. I kdyz k me nelibosti mi pripominal Kurta Cobaina. Ucesem, vyjadrovanim a celkovym vystupovanim. Doslo mi ze i spoustu jeho výroku a textů mi ho pripomina. Ale uprimne v ni nevidim moc kreativity a vlastnich nazoru. Asi je to jen nahoda, ale chci tim říct, ze si myslim ze jeho nazory nejsou jedinecne a v tehle dobe vidim trochu jiné problemy nez o kterych zpiva.

92 Tomas Klus Tomas Klus | 10. února 2017 v 21:38 | Reagovat

Jsem vypatlanej curak co neumí zpívat. Jsem trapna karikatura s vyjebanou hlavou. Jmenuju se Tomas Klus.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama